Dyrektor szkoły informuje rodziców, że w przyszłym tygodniu będą zamawiane legitymacje szkolne. W związku z tym uczniowie, których legitymacje uległy zniszczeniu lub zgubieniu, potrzebują wydania duplikatów. Rodzice tych uczniów są proszeni o złożenie wniosku o wydanie duplikatu w sekretariacie i dostarczenie elektronicznej wersji zdjęcia (można je przesłać na szkolny adres e-mail – zsrozdziele@poczta.onet.pl) o parametrach: 26 mm wysokości x 19 mm szerokości w rozdzielczości co najmniej 300 dpi; zdjęcie kolorowe (najlepiej jest przekazać tę informację fotografowi wykonującemu zdjęcie do dokumentu). Zdjęcia o innych parametrach nie jesteśmy w stanie załączyć do zamówienia na platformie. Proszę o niezwłoczne zgłaszanie potrzeby zamówienia legitymacji.
Uczniowie rozpoczynający naukę w szkole nie płacą za wydanie legitymacji – za duplikat natomiast jest pobierana opłata w wysokości 9 zł (na podstawie Ustawy z 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej)