Home » strona główna » Informacja dla rodziców dotycząca legitymacji szkolnych

Informacja dla rodziców dotycząca legitymacji szkolnych

Dyrektor szkoły informuje rodziców, że w przyszłym tygodniu będą zamawiane legitymacje szkolne. W związku z tym uczniowie, których legitymacje uległy zniszczeniu lub zgubieniu, potrzebują wydania duplikatów. Rodzice tych uczniów są proszeni o złożenie wniosku o wydanie duplikatu w sekretariacie i dostarczenie elektronicznej wersji zdjęcia (można je przesłać na szkolny adres e-mail – zsrozdziele@poczta.onet.pl) o parametrach: 26 mm wysokości x 19 mm szerokości w rozdzielczości co najmniej 300 dpi; zdjęcie kolorowe (najlepiej jest przekazać tę informację fotografowi wykonującemu zdjęcie do dokumentu). Zdjęcia o innych parametrach nie jesteśmy w stanie załączyć do zamówienia na platformie. Proszę o niezwłoczne zgłaszanie potrzeby zamówienia legitymacji.

Uczniowie rozpoczynający naukę w szkole nie płacą za wydanie legitymacji – za duplikat natomiast jest pobierana opłata w wysokości 9 zł (na podstawie Ustawy z 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej)

Kontakt

    Szkoła Podstawowa
im. Bł. Karoliny Kózkówny
w Rozdzielu
Rozdziele 156
32-731 Żegocina
woj. małopolskie
tel. (014) 61-33-033

Ważne linki:

Galeria

galeria

POLECAMY

banner_nowepodreczniki

baner_dlarodzicow

baner_rok_bezpiecznej_szkoly

logo_bezpieczna_szkola

stop_dopalaczom

warto_zobaczyc

bezpieczenstwo